آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
آیا دنیا در سال 2012 به پایان خواهد رسید؟

چرا 21 دسامبر ، 2012، توسط بسیاری به عنوان روز فاجعه انتخاب شده؟ این موضوع به طور عمده ای ریشه در محاسبات تقویمهای قوم مایای باستان دارد.
مردم مایا در آمریکای مرکزی زندگی می کردند، اوج تمدن آن ها از 250 قبل از میلاد تا 900 میلادی بود. کشیشان مایایی سیستم تقویمی مرتبط با مشاهدات نجومی را ابداع کرده بودند که برخی بر این باورند دقیق تر از تقویمی بوده که امروزه استفاده می کنیم.. این به رغم این واقعیت بود که آن ها تلسکوپ نداشتند، و با استفاده از چشم غیر مسلح به مطالعه آسمان می پرداختند.

بسیاری از مردم حاضرند تقریبا هر چیزی را بدهند تا از آینده آگاهی یابند. این مسأله قدمتی به درازای هبوط آدم در زمین دارد. وقتی روایات را مرور می کنید می بینیم این کنجکاوی و پرسش از آینده از زمان حضرت آدم(ع) مطرح بوده است.
اصحاب معصومین(ع) نیز از این قاعده مستثنی نبودند.1 بارها از معصومین(ع) در مورد زمان خروج قائم پرسیدند، اما آنان از مشخص نمودن آن نهى نمودند و زمان ظهور را همانند علم به قیامت در انحصار خدا معرّفى کردند.2 معصومین(ع) اغلب با آن ها در مورد ظهور و زمانی که مستضعفان و حکومت الهی بر همه چیز حاکم خواهد شد صحبت کرده اند.
شاید بهترین روایتی که مفصلا به احوالات آخرالزمان می پردازد حدیث نبوی(ص) است که ابن عباس نقل کرده است و آن ماجرای گفتگوی سلمان(س) پیامبر(ص) است.3
سلمان(س) با شنیدن این سخنان احتمالا شوکه شده بود و همین سخنان این افراد را وادار به پرسیدن سوال از چیزهایی کرد که ما از قرن اول تا به امروز مشتاق دانستن پاسخ آن هستیم: "فرج شما کی خواهد بود؟4 آيا براي ظهور وقتي معين شده است؟5
این گفتگوها نزدیک به 1400 - 1150 سال پیش رخ داده است. مسلما حضرت مهدی(ع) نمی توانست در طول عمر آن اصحاب ظهور کند، هر چند به نظر می رسد آن ها سالهای زیادی را به انتظار گذراندند. همگی مردند، در حالی که هنوز در انتظار ظهور او بودند.
 

موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها:
پادشاه اردن، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد

پادشاه اردن، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد


 



 

کلیپ سخنرانی زیر را حتماً دانلود کنید

سخنرانی استاد رائفی پور درباره افشای ادعاهای شاه اردن
موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها:
زن ذلیلی های قبل ازظهور

یکی ازمباحثی که درآخرالزمان توسط ائمه معصومین ورسول گرامی اسلام به عنوان نشانه های مهم برای ظهور حضرت بیان شده مبحث زنان قبل ازظهور است که یعنی زنان درجایگاه خود به کارگرفته نمی شوندوباآنان درزمینه های سیاسی مشورت شده وحتی کارهای اجرایی بسیاری به آنان داده میشودومردان از زنان اطاعت کرده طوری که قدرت زنان درچامعه وسیاست بیشتر می شود این در حالی است که از نظر اسلام وظیفه اصلی زن خانه داری وتر بیت فرزندان می باشد وجهاد زن خوب شوهرداری کردن است نه به تجارت وسیاست واجتماع گرایش داشته باشند وتاسفانه این عوامل دست به دست هم داده وباعث فسادهای متعددی درجامعه میشود.


 


این مقاله اگرچه نوعی نقدعملکرد زنان می باشد ولی سوی توجه به مردان ومسئولین می باشدکه مراقب باشند تادراین دام بزرگ شیطان نیافتند.شاید برخی گویند این روایات برای زنان غربی وخارجی است درحالی که مامی گوییم دربسیاری از روایات واژه امت من نقل شده وزمانی که در کشور های مسلمان اینگونه باشد به طریق اولی در کشور های غیر مسلمان است

زنان قبله مردان می شود

موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها:
ستاره داوود در فرودگاه مهرآباد!

ستاره داوود در فرودگاه مهرآباد!

در پشت بام فرودگاه مهرآباد تهران نماد ستاره اسرائیل به وضوح و با ظرافت خاصی طراحی شده ... عکس از ماهواره گوگل اگر به عکس های 2010 گوگل ارث مراجعه کنید می تونید اون ببینید.


 

موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها:
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد