آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
نتیجه احتکار محبت ...

امام صادق(عَلَیْهِ السَّلامُ) می فرمایند:
اِنَّ اللّهَ‏ لَیَرحَمُ العَبدَ لِشِدَّةِ حُبِّهِ لِوَلَدِهِ ؛
بدون تردید ، خداوند بر بنده خود به خاطر شدّت محبّت به فرزندش، رحم مى‏کند.(کافى ، جلد 6، ص50 )

وقتی به دلیل اکثر روابط بین دختر و پسر نگاه می کنیم اصلی ترین دلیل این رابطه رو در کمبود محبت دخترمی بینیم. وقتی پدر و مادر ها و یا برادر ها در خانواده محبت خودشون رو از دختر احتکار می کنند، دختر خانواده این محبت را از دیگران گدایی خواهد کرد. متأسفانه این احتکار محبت بیشتر در خانواده های مذهبیدیده میشه. هروقت بحث کمک به مسجد پیش میاد همه میگن چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است اما وقتی حرف از محبت به وسط میاد این چراغ به همه جا رواست بجز خانه.

نتیجه احتکار محبت ...

محبت آنچنان نیرویی داره که هر کسی رو میتونه رام کنه. برای مثال شما سه بار جمله عزیزم رو به یک نفر بگید و ببینید چقدر راحت خام شما میشه. حالا چه عیبی داره همین جمله رو به دختر خانواده یا به خواهر خودمون بگیم؟ بهتر ازین هست که عزیزم و قربونت بشم رو یه پسر نامحرم بهش بگه. چرا میخوایم این محبت رو از عزیزانمون احتکار کنیم؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اومدن فناوری های ارتباطی مثل تلفن همراه، پیامک، ایمیل و ... راه های ارتباط بین دختر و پسر مخصوصاً در فضای مجازی بسیار باز شده. اما وقتی دختری که گوشش پر باشه از این ابراز محبت ها هرگز این محبت رو از دیگران گدایی نخواهد کرد.

 

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
گفت : طلا ندارم اما قول می دهم هر سال ببرمت طلائیه ....

گفت : طلا ندارم
اما قول می دهم هر سال ببرمت طلائیه ....

پیامبر اکرم (صل الله علیه و آله) :

وقتی کسی که به خواستگاری می آید و اخلاق و دین اش مایه رضایت است به او زن دهید که اگر چنیننکنید ، فتنه و فساد زمین را پر خواهد کرد.
(نهج الفصاحه ، ح247)

چندین حدیث از پیامبر اکرم که سلام و درود خداوند بر او باد در باره ازدواج مخصوصاً ازدواج آسان داریم اما متأسفانه همین انسان هایی که دم از اسلام و نماز و روزه می زنند و روی پیشانی هایشان جای مهر نقش بسته اصلاً به این احادیث کوچکترین اهمیتی نمیدند.

ازدواج به شرط چاقو...

خاطرم هست یکی از دوستانم دختر یکی از همین آدم های خشک مقدس رو می خواست و خواستگاری هم رفته بود. اما پدر خانواده با توجه به رضایت کامل دخترخانم با این ازدواج کلاً مخالف بود. بهانه ایشون هموضعیت مالی دوستم بود. پسری بسیار با ادب و تحصیل کرده و با کمالات. وضع مالی متوسطی هم داشتند و هیچ عیب و ایرادی نداشت. 

کار به جایی رسید که مادر دوستم از بنده خواست تا با پدر این دختر خانم صحبت کنم. هرچقدر برای پدر این دخترخانم آیه و حدیث آوردم اصلاً گوشش بدهکار نبود که نبود. دست آخر گفتم: اون اسلامی که تو داری اوناسلامی نیست که پیامبر گفته. چون تو اصلاً پیامبر رو قبول نداری. آخرش دخترش با یه پسر پولدار ازدواج کرد اما بعد یک ماه فهمیدن پسره ناراحتی اعصاب داره و هر روز دختره رو کتک میزنه. اینم از خوشبختیدخترش.

موضوعات مرتبط: سربازان ولایت، ،
برچسب‌ها:
شیعه کشی

شیعه کشی 

وهابی های حرومی 

تصاویر +18

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید.....

موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها:
برج کنار کعبه

خواهشی دارم که اول اطلاع رسانی کنید، دوم اینکه کمی جدی بگیریم (ظهور شیطان و یا تهدید به جنک این روزهای اسرائیل)، سوم حتما فیلم ۴ ساعته مستند نوسترادآموس ساخته شبکه BBC مربوط به سال ۲۰۱۰ را اگر ندیده ای حتما ببینید این اتفاق طبق پیش بینی نوستراداموس (پیشگور فراموسنر که در قرن ۱۶ زندگی میکرد) در شب بیست و یکم دسامبر ۲۰۱۲ (۲۱ دیسمبر ۲۰۱۲ صحیح می باشد مطابق با جمعه اول دی ماه ۱۳۹۱) اتفاق میافتد. این اتفاق را نوستراداموس بزرگترین اتفاق کره زمین میداند و آن را تا حد نابودی زمین و جنگ جهانی آخر زمان گسترش داده است

به نظر من این اتفاقات شاید از اینجا شروع شود
ابراج البیت نام هتلی مجلل در مکه، عربستان سعودی است. سازندگان ساختمان شرکت مجموعة بن لادن السعودیة (متعلق به خانواده اسامه بن لادن) است. معمار آن شرکت دار الهنداسه است.این هتل با ۶۰۱ متر ارتفاع، بلندترین برج عربستان، و از نظر حجم (با ۱۵۰۰۰۰۰ مترمربع مساحت) بزرگترین ساختمان جهان است.رقم دقیق هزینه شده برای ساختمان بنا مشخص نیست، اما گمان می‌رود بیش از ۳ میلیارد دلار آمریکا باشد.این هتل در مجاور مسجد الحرام قرار دارد، و قابلیت جا دادن ۱۰۰۰۰۰ مهمان را دارد.
به تصویر زیر نگاهی بیندازید !!!

 

بقیه در ادامه مطلب...
موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها: